Ugrás a fő tartalomra
Ide kattintva a Kapos Holding Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati oldalán otthonról is kényelmesen intézheti ügyeit.

Szolgáltatások

KAVÍZ Kft. - víz- és csatornaszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés

Fogyasztók általános tájékoztatása:

  • szolgáltatásról,
  • műszaki, víz- és csatornabekötésekkel kapcsolatos információ nyújtás,
  • támogatásokról, egyéb lehetőségekről.

Törzsadat-módosítások:

  • személyes adatok,
  • fogyasztási helyre vonatkozó adatok,
  • közüzemi szolgáltatási szerződések kötése.
  • Ügyfélszolgálati pénztár:
  • készpénzes befizetések,
  • banki terminálon történő befizetések.

Egyéb tevékenységek:

  • számlázással, vízmérőcserékkel kapcsolatos ügyintézés,
  • helyszíni kivizsgálások,
  • hátralékkal kapcsolatos szerződéskötések,
  • igazolások kiállítása,
  • óraállás rögzítések,
  • panasz és reklamáció kezelés.

Vagyonkezelő Zrt. - távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés

Felhasználók tájékoztatása:

  • Szolgáltatás általános feltételeiről,
  • ügyintézési módokról, jogokról,
  • a távhőszolgáltatás aktuális díjtételeiről, elszámolási módokról, számlázási rendről, a számlák tartalmáról, egyenlegéről.
  • Szociális és egyéb támogatások igényléséről,
  • hátralékkezelési lehetőségekről,
  • felhasználókat érintő pályázati lehetőségekről,
  • távhőszolgáltatást érintő hatályos jogszabályokról, jogorvoslati lehetőségekről.

Felhasználók/ díjfizetők személyes adatainak kezelése:

  • Szerződések ill. szerződött ügyfelek/ díjfizetők/ fűtési megbízottak személyi adatainak nyilvántartása,
  • változások bejelentésének fogadása, rögzítése, továbbítása.

A fogyasztásokra és a mérőkészülékekre vonatkozó adatok illetve feladatok kezelése:

  • HMV vízmérő állások,
  • fűtés HMM állások,
  • mérők ellenőrzésének kezdeményezése,
  • fogyasztási elszámolások és fizetési módok változásának ügyintézése,
  • hődíj résszámla módosítás,
  • melegvíz előleg módosítás,
  • megállapodás „mindigannyi” fizetési módról,
  • megállapodás kötése, díjfizetési hátralék rendezése:
  • részletfizetési megállapodás,
  • díjfizetési halasztás,
  • adósságkezelés.
  • Igazolások kiadása:különféle támogatásokhoz hiteligénylésekhez, adósságkezeléshez.
  • Pénztári kifizetések.
  • Panaszok, reklamációk kezelése.